Kedves Olvasóim !
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy mind az alkotásaimat, mind azok leírását felhasználják más oldalak. Engedélyem nélkül jelenítik meg saját blogjaikban. Sőt a pinterest is felhasználja a bejegyzéseimet az engedélyem nélkül .

A legdurvább eset , hogy kamu oldalak " árulják " a termékeimet a nevem felhasználásával . Nyilván aki hozzájuk utal, terméket nem fog kapni a pénzéért .

Szeretném tisztázni, hogy a mintáim , amik itt megtalálhatóak ingyenesek. Használhatjátok őket, de nem adok engedélyt további , más oldalakon történő felhasználasukra .
Megosztani, csak innen lehet, egyértelműen beazonosíthatóan, hogy ez az én szellemi termékem !!

Köszönöm ennek tudomásul vételét !

2013. július 17., szerda

TELEFONTOK és egy jó kis minta bármihez

Természetesen megrendelhető is, de most ez nem annyira lényeg.
Csak úgy egy szürke napon, bevillant ez a minta, és kipróbáltam.
Vagyis én találtam ki magamnak. Biztosan más is kitalálta, de arról nem tudok :-)

Szóval tessék elvonatkoztatni a telefontoktól.
A minta a lényeg.


Már elkezdtem belőle gyorsan egy blúzt is.
Szép sálnak, vagy bármi másnak.

Amúgy jó ötlet szerintem a minták kipróbálására hogy telefontokot csinálunk belőle :-)

haladós mutatós, adható, vagy eladható a végeredmény :-)

LEÍRÁS :

1. /  3 láncszemes ívekkel kezdem az alját

2. /  fordulás után egy rövidpálcával kezdődik a sor, majd egy láncszem és jön a virágminta a következő láncívbe

2 db egyráhajtásos pálca egyszerre lehorgolva,, 2 láncszem ,, 2 ERP egyszerre,, 2 láncszem,, 2 ERP,,

aztán megint egy láncszem és egy rövidpálcával zárjuk a mintát, az előző sor következő ívébe

aztán 3 láncszem és megint egy rövidpálca a következő láncívbe,, és innen kezdődik a minta

vagyis egy virág, majd egy láncív váltakozik

3. / az előző sor 3 láncszemes ívébe egy ERP , majd 2 láncszem ,,, aztán egy rövidpálca az előző sor virágának első 2 láncszemébe, majd egy háromláncszemes ív jön ,, utána, egy rövidpálca a második 2 láncszemes ívbe.
2 láncszem után kezdődik a minta előről,, vagyis ERP  az előző sor láncívébe.....

a minta ebből a 2 sorból áll

természetesen a képpel együtt lehet leolvasni a leírásomat




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése