katonaagi67@gmail.com,, vagy Facebookon : Kisné Katona Ágnes

HA VALAMELYIK MINTÁVAL KAPCSOLATBAN KÉRDÉSED VAN, HA RÉSZLETESEBB LEÍRÁST SZERETNÉL, AKKOR ÍRJ AZ EMAIL CÍMEMRE:

katonaagi67@gmail.com
70 / 631-72 31

2013. március 8., péntek

BABA KÖTÖTT KARDIGÁN VILÁGOSKÉK CSAVART MINTÁVAL

Szintén rendelésre készült, csini kardigán.


Természetesen kell rá szebb gombokat venni, de ezt a megrendelőre bízom.



leírás :

A háta 58 szem

A patent minta  7 sor
 Majd 2 szélszem, aztán 2 fordított . Utána 13 x 4 szemes minta .

a magassága 7 teljes minta, vagyis 49 sor + a patent

Az ujja :

28+1+28 szem, vagyis 57
 fogyasztás :

harmadik sorban, majd a másodikban és így tovább 40 szemig.
az utolsó sorban fogyasztjuk 34 szemre

hossza 27 sor +5 sor patent

a patent 34 szem

nyaka 20 szem bőségű
elől a 6. minta csavarós, vagyis  5. sorában kezdem

a minta leírását itt találod. A különbség annyi hogy a hetedik lusta sor helyett sima sort kötünk.

 http://katonaagikezimunkai.blogspot.hu/2013/03/kotott-mellyeny-gyermek-meretben.html




8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szep kardigan. Hany honapos kisbabanak keszult?
    Koszonom.

    VálaszTörlés
  2. Ez egy fél éves baba mérete nagyjából !

    VálaszTörlés
  3. szia,van esetleg egy újszülöttre való sapka és kiscipő mintád is leirással?

    VálaszTörlés
  4. Szia! Újszülöttre való kabátka érdekelne,lehetőleg cm-ben a leírása,ha van mintád.Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik a kis kardigán. Milyen és mennyi fonalból és milyen tűvel készült? Köszi, Liz

    VálaszTörlés
  6. Drágáim !!!
    Bocsánat hogy nem válaszoltam eddig.
    Ezek a kardik 1-6 hónapos babáknak készültek.
    Mivel jó hosszúra szoktam kötni, az ujját pedig visszahajtósra, ezért még tovább is jó.
    egy ekkora kardihoz max. 15 dkg Liza fonal kell. 3 vagy 3.5 és tűvel. Részletesebb leírást most nem tudok adni, de csináltam egy babakardigánok gyűjtője bejegyzést. Oda azóta is töltöttem fel mintákat. Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Merre található az a gyűjtemény Ági? :)

      Törlés
  7. Kérek szépen segítséget! Én is kardigánt készülök kötni az unokámnak. Az elejével van gondom. Háta kész, 80+2 szélszem. Az eleje......Kétszer 36-37 szemet kellene kötnöm és utána majd az összevarrás után felszedni és passét kötni rá? Vagy rögtön passzéval együtt kötni az elejét? Ha jól tippelem, ezen a képen az utóbbi van. Olvastam valahol, hogy nyakát valaki csőkötéssel csinálta. De mi az a csőkötés? Köszönöm a válaszát előre is.

    VálaszTörlés