Kedves Olvasóim !
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy mind az alkotásaimat, mind azok leírását felhasználják más oldalak. Engedélyem nélkül jelenítik meg saját blogjaikban. Sőt a pinterest is felhasználja a bejegyzéseimet az engedélyem nélkül .

A legdurvább eset , hogy kamu oldalak " árulják " a termékeimet a nevem felhasználásával . Nyilván aki hozzájuk utal, terméket nem fog kapni a pénzéért .

Szeretném tisztázni, hogy a mintáim , amik itt megtalálhatóak ingyenesek. Használhatjátok őket, de nem adok engedélyt további , más oldalakon történő felhasználasukra .
Megosztani, csak innen lehet, egyértelműen beazonosíthatóan, hogy ez az én szellemi termékem !!

Köszönöm ennek tudomásul vételét !

2013. február 20., szerda

Botond kék mackó mintás pulóvere

Botondnak készítettem ezt a pulcsit.


Minden kreatív ember jár úgy ahogy én ezzel.
elrontottam és így lett tökéletes.


az volt az alap gondolat hogy a hasánál szétnyitom, és egy darabon még egyszerre megy tovább, egymás fölött a két oldal . Így könnyebben belefér a baba feje.
És mi lett belőle ???
A hasától szétnyílt, a vállán leesett, és használhatatlan lett.
Fogtam magam és összevarrtam , majd behorgoltam a nyakát.
Szerintem tök jó lett.

Az alapminta a következő.
Mackó minta, majd a hasánál egy 4 szemes csavarás  minta után , pár szemes mackó minta ismét.

Ezt a patent maci mintát nyitom szét, de kicsit odébb fogyasztok.
A mackó minta végén, a csavarás előtt fogyasztok, így lesz ilyen szép dekoratív a kivágás.

Ha megcsinálod, akkor ne ilyen lenn szedd szét a két oldalt, hanem kicsit feljebb.
Persze ettől még körbe lehet horgolni :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése