Kedves Olvasóim !
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy mind az alkotásaimat, mind azok leírását felhasználják más oldalak. Engedélyem nélkül jelenítik meg saját blogjaikban. Sőt a pinterest is felhasználja a bejegyzéseimet az engedélyem nélkül .

A legdurvább eset , hogy kamu oldalak " árulják " a termékeimet a nevem felhasználásával . Nyilván aki hozzájuk utal, terméket nem fog kapni a pénzéért .

Szeretném tisztázni, hogy a mintáim , amik itt megtalálhatóak ingyenesek. Használhatjátok őket, de nem adok engedélyt további , más oldalakon történő felhasználasukra .
Megosztani, csak innen lehet, egyértelműen beazonosíthatóan, hogy ez az én szellemi termékem !!

Köszönöm ennek tudomásul vételét !

2012. február 27., hétfő

Blogom születéséről

Régóta tervezgetem egy olyan blog készítését, melyben közzé teszem az eddig készített munkáimat.
Kettős célja van ennek a tervemnek, és az elkészülő oldalnak.

Életem során megszámlálhatatlan dolgot készítettem.
Kötések, horgolások.
Ruhaneműk, lakásdíszek.
Ollóztam mintákat innen onnan.
Találtam ki egyedi alkotásokat.

Az idő múlásával elkallódtak, elajándékoztam őket, tönkre mentek, vagy csak simán elvitte őket a cica.
Újra, meg újra ki kellett találni ezeket a rég elfelejtett mintákat,, rengeteg időt elpazarolva ezzel.
Szeretném most őket, már amiket fellelhetek, itt összegyűjteni hogy bármikor ötletet meríthessek belőle, és szeretném megosztani, hátha találtok benne számotokra hasznosíthatót.
Ezzel megkönnyítve mind a saját, mind a Ti munkátokat.

A munkáim száma szinte végtelen.
10 éves koromban kezdtem, ma 44 vagyok.
A goblein-től a makramén át, kötésen fonáson keresztül rengeteg módját műveltem már a kézimunkázásnak.

A finom selyem cérna, a pamut horgoló, vagy a kötőfonal, mind megfordult az ujjaim közt.
Aki rabja valamilyen szenvedély betegségnek az tudja, hogy az ilyesmit nem lehet abba hagyni.
A kreatív elme, állandóan alkotni szeretne.
Félre téve minden mást, fontosabbat, szükségesebbet,, állandóan csak alkotnék, alkotnék, és alkotnék.

Már most a felkészülés során kb. 100 munkámat sorakoztattam fel az agyamban, és fényképekben a számítógépemen.
Ezek feldolgozása hatalmas feladat lesz, de a visszalévő 60 évemben majd csak a végére érek.
Ajánlom mindenkinek lapozgatásra, ötlet szerzésre.
Szeretném felhívni rá a figyelmet, hogy első körben csak fényképeket fogok feltölteni.
A hozzá való minta leírások időbe fognak kerülni, de ötleteket addig is lehet meríteni belőle..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése